Κυριακή 28 Μαΐου 2023

Αποκρυπτογράφησα τη Σωτηρία μου ΜΕ ΤΗ MrsPhantom ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

 Αποκρυπτογράφησα τη Σωτηρία μου
ΜΕ ΤΗ MrsPhantom
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Συμπαντικές Διαδρομές












Αγαπητή κύρια MrsPhantom, καλημέρα σας. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο  σας βιβλίο από τις Εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές, με τίτλο «Αποκρυπτογράφησα τη Σωτηρία μου». Κάθε χρόνο κυκλοφορούν άπειρα καινούργια βιβλία. Τι πιστεύετε ότι μπορεί να προσθέσει το δικό σας βιβλίο; Για ποιο λόγο κάποιος να το επιλέξει για να το διαβάσει;   

Απάντηση
Καλημέρα σας! Το συγκεκριμένο βιβλίο ήταν εμπνευσμένο από μια τρομακτική ιστορία στο ίντερνετ ή αλλιώς creepypasta. Είναι κάτι που θα ήθελα να δω παραπάνω γιατί υπάρχουν πολλοί ιδιαίτεροι τρομακτικοί θρύλοι στο διαδίκτυο!



Μιλήστε μας για το βιβλίο. Τι είναι αυτό που θέλετε να μεταδώσετε; 
Απάντηση
Αυτό που ήθελα να μεταδώσω στο βιβλίο είναι το πως ένα οικείο για εμάς μέρος μπορεί να του προκαλέσει αισθήματα φόβου και άγχους αλλάζοντας κάποιες παραμέτρους όπως τα έπιπλα και τον φωτισμό. Επίσης υπάρχει και η αγωνία του αν πραγματικά το έζησες ή αν είναι όνειρο και ελπίζω αυτό να μεταδόθηκε στους αναγνώστες  


Μια ιστορία μυστηρίου και τρόμου σε μια βιβλιοθήκη. Υπάρχει στην πραγματικότητα τόσο μυστήριο βιβλιοθήκη; Το συσσωρευμένο μυστήριο από τις σελίδες των βιβλίων μεγαλώνει την αύρα της;
Απάντηση
Αυτό που θεωρώ μυστήριο στις βιβλιοθήκες είναι το γεγονός ότι δεν έχεις ιδέα για το τι βιβλία υπάρχουν εκεί. Προσωπικά μπορεί να σκέφτομαι αν έχουν βιβλία πιο μακάβρια ή αποκρουστικά χωρίς καν να το ξέρουμε! Έχει η βιβλιοθήκη μια αύρα μυστηρίου για το τι κρύβουν τα περιεχόμενα των βιβλίων της.

Κάνατε  πρώτη παρουσίαση το βιβλίο σας στο Λογοτεχνικό φεστιβάλ Όψεις του Φανταστικού στις 14 Μαΐου στην Αθήνα. Μιλήστε μας για την εμπειρία σας από το φεστιβάλ. 
Απάντηση
Η εμπειρία ήταν πολύ όμορφη! Ήρθαν φίλοι μου, άτομα που γνώρισα για πρώτη φορά και γενικά το κλίμα ήταν πολύ ζεστό. Η παρουσίαση ήταν το πιο αγχωτικό κομμάτι καθώς στην αρχή έτρεμε το χέρι μου λίγο χαχα αλλά μετά βρήκα το δρόμο μου.








Γιατί αναφέρεστε σαν MrsPhantom;
Απάντηση
Η MrsPhantom είναι η περσόνα μου. Πιο συγκεκριμένα, το 2020 αποφάσισα να ξεκινήσω ένα ποντκαστ σχετικά με αφηγήσεις τρομακτικών ιστοριών, την CreepyΠαίδεια! Αποφάσισα για προσωπικούς λόγους αλλά και για να υπάρχει ένα μυστήριο να μην δώσω το κανονικό μου όνομα ως host του podcast αλλά να δημιουργήσω ένα ψευδώνυμο. Έτσι δημιουργήθηκε το Mrs Phantom :D 
Σε ευχαριστούμε για τον χρόνο σας. Κάτι τελευταίο που θα θέλατε να πείτε στους αναγνώστες μας; 
Απάντηση
Εγώ ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη αυτή.
Αυτό που θα ήθελα να πω στους αναγνώστες είναι ότι τους υπερευχαριστώ για τη στήριξή τους. Ελπίζω να γίνουν φαντασματάκια αν δεν έχουν γίνει ήδη χαχα και να έρθουν στην παρέα μας στο ποντκαστ! Η στήριξή σας πραγματικά μου δίνει τρομερό κίνητρο! Σας ευχαριστώ πολύ  






Το βιβλίο μπορείτε να το αγοράσετε άμεσα από το online βιβλιοπωλείο των εκδόσεων μας
 https://www.universepaths.com/bivliopoleio
Τα βιβλία μας και το περιοδικό μας κυκλοφορούν σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία στην Ελλάδα και στην Κύπρο. 
Κεντρικό σημείο διανομής και πώλησης στην Ελλάδα
Βιβλιοπωλείο ΠΑΡ ΗΜΙΝ, Τρικούπη Χαριλάου 11Α, Αθήνα, 10679
Τηλέφωνο: 2103802542
Κεντρικό σημείο διανομής και πώλησης στην Κύπρο
Parga,
Λεωφ,Τσερίου 94 Στρόβολος, τηλ. 22327740