Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2023

Οι δίδυμες φλόγες και ο θάνατος ΜΕ ΤΗ Μαρίνα Σαβεριάδου ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

 Οι δίδυμες φλόγες και ο θάνατος
ΜΕ ΤΗ Μαρίνα Σαβεριάδου
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Συμπαντικές Διαδρομές









Αγαπητή κυρία Σαβεριάδου, καλημέρα σας. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το καινούργιο σας βιβλίο από τις Εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές, με τίτλο «Οι Δίδυμες φλόγες και ο Θάνατος του Εγώ». Πιστεύετε ότι έχει μια συγκεκριμένη θεματική που μπορεί να συγκινήσει τους αναγνώστες;

Υπάρχει συγκεκριμένη θεματική ασφαλώς.  Αφορά μια μικρή αισθηματική ιστορία και τα διάφορα στάδια της εξέλιξης της.  Ναι θα συγκινήσει τους αναγνώστες  όπως συγκινεί πάντα τον αναγνώστη μια όμορφη ιστορία αγάπης και συνάντησης.  Θα θυμηθεί μια παρόμοια ιστορία που έζησε ο ίδιος, θα ζήσει το χτυποκάρδι, τον ενθουσιασμό των πρώτων συναντήσεων και όλα εκείνα που γίνονται μεταξύ δύο ανθρώπων για πρώτη φορά. 

Κάντε παράθεση ένα απόσπασμα από το βιβλίο σας για να γνωρίσει καλύτερα ο κόσμος το στυλ γραφής σας.
Απάντηση
Εκείνος ήταν ο εραστής μου.  Εισέβαλλε ερωτικά στον εγκέφαλο μου πολύ πριν με αγγίξει. Εκείνος η προσωποποίηση του ηδονισμού. H ωμότητα στις απαντήσεις, η μη προσποίηση, ο κυνισμός, το ασυμβίβαστο, η συνέπεια και η προσήλωση. Λεπτολόγος και αναλυτικός, πιεστικός και απαιτητικός, θέλει την σημασία μου, δεν καταλαβαίνει από περίμενε, από όχι. Το αυστηρό του βλέμμα, ο τρόπος που χαμηλώνει τα γυαλιά του όταν με βλέπει, η επίτηδες κουβέντα που θα πει για να δει πώς θα αντιδράσω, το να με έχει στο περίμενε, η κάθε σκέψη πίσω από κάθε απόφαση που παίρνει, πότε θα με φιλήσει, πότε θα με αγγίξει, πότε θα με φτάσει στο τέρμα της απόλαυσης και πόσο θα με κρατά ακινητοποιημένη εκεί. Αυτός ο διάβολος, το τέρας ελέγχου, το γλυκό μου βάσανο, ή όπως το έλεγε εκείνος my Pain in the ass.  






Το θέμα του βιβλίου είναι αυτοβιογραφικό ως ένα σημείο;
Θα μπορούσε να είναι θα μπορούσε να είναι μια ιστορία που την έζησε μια άλλη γυναίκα στην ηλικία μου και μου την διηγήθηκε ή μια εντελώς φανταστική ιστορία. 


Εκτός από ένα βιβλίο που περιγράφει μια ερωτική ιστορία μήπως είναι εν μέρη και ένα βιβλίο αυτοπραγμάτωσης;  
Απάντηση
Ναι το δεύτερο μέρος που αποτελείται από τα «στάδια» είναι ένα δικό μου ταξίδι αυτογνωσίας και η προσπάθεια μου μέσα από αυτό το βιβλίο να μεταφέρω την δική μου προσωπική αλλαγή στον τρόπο σκέψης και ερμηνείας των δικών μου βιωμάτων. Στα πρώτα χρόνια της ζωής μας βιώνουμε της εμπειρίες ως αυτό που είναι, εμπειρίες. Από ένα σημείο και μετά και μετά από πολλή  μελέτη βιβλίων ψυχολογίας και πνευματικότητας έχω καταφέρει και ενεργοποιήσει μέσα μου ένα τρόπο σκέψης που ονομάζεται ο «παρατηρητής» Μέσα από τον παρατηρητή μπορούμε να αποστασιοποιηθούμε εν μέρει από τα έντονα συναισθήματα που βιώνουμε την ώρα που τα βιώνουμε και να αφήσουμε την λογική μας να βρει μια άλλη ερμηνεία, έχοντας ως βασική αρχή ό,τι όλα γίνονται για να πάρουμε εμείς ένα μάθημα ζωής, που θα μας κάνει σοφότερους, καλύτερους και πιο ήρεμους. Και όταν νιώθεις μέσα σου ότι η κάθε εμπειρία και η κάθε συνάντηση στη ζωή μας είναι ένα μάθημα, σε κάθε περίπτωση δεν κολλάς πάνω σε αρνητικά συναισθήματα όπως είναι ο θυμός και η λύπη, πολύ πιο εύκολα ξεπερνάς τα προβλήματα και τις απώλειες και γενικά ζεις σε μια πιο ήρεμη ψυχική κατάσταση.


Πριν από λίγες ημέρες κάνατε για πρώτη φορά παρουσίαση το βιβλίο σας στις Όψεις του Φανταστικού στην Κύπρο, το φεστιβάλ των Εκδόσεων Συμπαντικές Διαδρομές. Πως σας φάνηκε η εμπειρία; 
Είναι μια υπέροχη εμπειρία οι παρουσιάσεις. Είχα την ευκαιρία να γνωριστώ με τους άλλους συγγραφείς και να τους ακούσω να μιλούν για τα βιβλία τους. Είχα την ευκαιρία να μιλήσω για τα δικά μου βιβλία. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και να μιλήσω με τους αναγνώστες. Φέτος έζησα και κάτι πάρα πολύ συγκινητικό. Ο αγαπητός κύριος άνω των εβδομήντα ήρθε και πήρε το βιβλίο μου και πήγε στην θέση του περιμένοντας να ξεκινήσει η παρουσίαση. Το άνοιξε, διάβασε την πρώτη σελίδα, σηκώθηκε, ήρθε με αργά βήματα κοντά μου κρατώντας το βιβλίο, μου έδειξε την σελίδα λέγοντας μου. Αυτό, όπως το περιγράφεις εδώ, το έχω ζήσει και εγώ. Και ήταν ό,τι πιο όμορφο άκουσα ποτέ μου. 

Σε ευχαριστούμε για τον χρόνο σας. Περιμένουμε να σας δούμε και σε επόμενες Όψεις του Φανταστικού, γιατί όχι και στην Αθήνα!
 Κάτι τελευταίο που θα θέλατε να πείτε στους αναγνώστες μας; 
Οι δίδυμες φλόγες οι αδερφές ψυχές μας και οι συνοδοιπόροι μας, οι άγνωστοι ομόψυχοι και ομοούσιοι μας. Άλλοι έρχονται σαν χαστούκια που θα μας ξυπνήσουν από τον μακάριο μας ύπνο, άλλοι σαν ξυπνητήρια Και άλλοι είναι μια όαση που θα ξαποστάσουμε για λίγο, ένα ποτήρι νερό που θα μας ξεδιψάσει, να συνεχίσουμε τον δρόμο μας. Μια αγκαλιά χωρίς παρελθόν και μέλλον, ένα χάδι χωρίς απαίτηση και χρέωση, μια λέξη ένα κοίταγμα μια αίσθηση. Μια αόριστη ανάμνηση, ένα πάτημα ενός κουμπιού. Να είσαι ευγνώμων για κάθε άνθρωπο που πέρασε, που έμεινε για όσο έμεινε, που έφυγε όταν ήρθε η ώρα. Να είσαι ευγνώμων για κάθε μία συνάντηση που σε φέρνει πιο κοντά στον εαυτό σου. 

Το βιβλίο μπορείτε να το αγοράσετε άμεσα από το online βιβλιοπωλείο των εκδόσεων μας
https://www.universepaths.com/product-page/%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CF%85%CE%BC%CE%B5%CF%82-%CF%86%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B8%CE%AC%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B3%CF%8E-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C



Τα βιβλία μας και το περιοδικό μας κυκλοφορούν σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία στην Ελλάδα και στην Κύπρο. 
Κεντρικό σημείο διανομής και πώλησης στην Ελλάδα
Βιβλιοπωλείο ΠΑΡ ΗΜΙΝ, Τρικούπη Χαριλάου 11Α, Αθήνα, 10679
Τηλέφωνο: 2103802542
Κεντρικό σημείο διανομής και πώλησης στην Κύπρο
Parga,
Λεωφ,Τσερίου 94 Στρόβολος, τηλ. 22327740