Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΒΑ ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Συμπαντικές Διαδρομές

 ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΒΑ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Συμπαντικές Διαδρομές


Αγαπητέ/ή κυρία Καλύβα, καλημέρα σας. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το καινούργιο σας βιβλίο από τις Εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές, με τίτλο «Ένα τραγούδι για τη Νεφέλη». Πιστεύετε ότι έχει μια θεματική που μπορεί να συγκινήσει τους αναγνώστες;






Απάντηση
Καλημέρα σας !! Κατ’ αρχάς σας ευχαριστώ θερμά για το ενδιαφέρον σας!!  Το βιβλίο μου πραγματεύεται μια θεματική που κρίνω ότι μπορεί να συγκινήσει τους αναγνώστες καθώς ήθελα να επικοινωνήσω στους αναγνώστες μου το ζήτημα της απώλειας της μητέρας ενός μικρού κοριτσιού της Νεφέλης


Κάντε παράθεση ένα απόσπασμα από το βιβλίο σας για να γνωρίσει καλύτερα ο κόσμος το στυλ γραφής σας.
Απάντηση
«Παρόλο που ήξερε ότι θα δυσκολευόταν και τούτη τη μέρα στο σχολείο, το προτιμούσε από την ξαφνική συνάντηση που της χάλασε τη διάθεση. Θα περνούσε  ακόμη μια φορά τα διαλείμματα κλεισμένη στην τουαλέτα, ενώ τα άλλα παιδιά θα έπαιζαν χαρούμενα στην καταπράσινη αυλή. Ακόμη και για τα αγαπημένα της μαθήματα, είχε χάσει πια το ενδιαφέρον της. Όλα τα έβλεπε βαρετά και δεν μελετούσε ποτέ στο σπίτι. Όμως δεν ίσχυε το ίδιο και για το μάθημα της μουσικής. Εκεί κάθε φορά που έβλεπε την κυρία Σμαράγδα, τη δασκάλα της μουσικής, μεταμορφωνόταν σε άλλο παιδί. Το προσωπάκι της έλαμπε και χανόταν με το άκουσμα κάθε νότας. Ταξίδευε μέσα από τις μελωδίες της κιθάρας και του πιάνου και έφερνε στο παιδικό μυαλουδάκι της την απαλή φωνή της μαμάς της.»



Έχετε κάποιες συγκεκριμένες τελετουργίες ή συνήθειες όταν γράφετε που σας βοηθάνε να μπείτε σε δημιουργική διάθεση; 
Απάντηση
Συνήθως γράφω πολύ νωρίς το πρωί, περίπου την ώρα της ανατολής του ήλιου πίνοντας πάντα ένα ζεστό cappuccino στην αγαπημένη μου κούπα, δώρο της μητέρας μου. Πολλές φορές συνοδεύω αυτή την πρωινή μου ρουτίνα μαζί με αγαπημένες μου τις μελωδίες από την ανυπέρβλητη Χάρις Αλεξίου.

Πως δημιουργείτε τους χαρακτήρες σας; Σας εμπνέουν αληθινοί άνθρωποι ή είναι απλά δημιουργήματα της φαντασίας σας; 
Απάντηση
Εμπνέομαι κυρίως από αληθινούς ανθρώπους που γνωρίζω η ίδια ή που τους συναντώ τυχαία στις διάφορες διαδρομές και στα ταξίδια που κάνω. Η Νεφέλη έχει αληθινή βάση όμως της χάρισα πολλά στοιχεία μυθοπλασίας για να εξυπηρετηθεί άρτια η πλοκή.



Έχετε σχεδιάσει από πριν μεθοδικά την ιστορία σας ή προτιμάτε να την αφήνετε να εξελίσσεται καθώς γράφετε;
Απάντηση
Συνήθως έχω ένα αρχικό σχέδιο πάνω στο οποίο βασίζομαι, όμως στην προκειμένη περίπτωση με τη Νεφέλη, άφησα αυτό το χαριτωμένο μικρό πλασματάκι να με καθοδηγήσει στα μονοπάτια της μοναχικής ψυχής της. 



Ποια είναι αυτό που θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιβράβευση με το να είστε εκδομένος συγγραφέας;
Απάντηση
Η αγάπη που αντλώ από τους μικρούς αναγνώστες μου !!! Τα χαμόγελά τους είναι η κινητήριος δύναμή μου για να συνεχίζω να κάνω αυτό που αγαπώ !!! Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας ευχαριστήσω από καρδιάς που μου προσφέρατε αυτή την εκδοτική ευκαιρία να επικοινωνήσω στο ευρύ κοινό τις σκέψεις μου !!!






Το βιβλίο μπορείτε να το αγοράσετε άμεσα από το online βιβλιοπωλείο των εκδόσεων μας






Τα βιβλία μας και το περιοδικό μας κυκλοφορούν σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία στην Ελλάδα και στην Κύπρο. 
Κεντρικό σημείο διανομής και πώλησης στην Ελλάδα
Βιβλιοπωλείο ΠΑΡ ΗΜΙΝ, Τρικούπη Χαριλάου 11Α, Αθήνα, 10679
Τηλέφωνο: 2103802542
Κεντρικό σημείο διανομής και πώλησης στην Κύπρο
Parga,
Λεωφ,Τσερίου 94 Στρόβολος, τηλ. 22327740