Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

«Φύλλα του μυαλού και της ψυχής» της Άννας-Μαρία Πασχαλίδου Ανδρεάδου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές.
Αναζητήστε το σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία.

«Φύλλα του μυαλού και της ψυχής»  της Άννας-Μαρία Πασχαλίδου Ανδρεάδου

Σελίδες: 52
Διαστάσεις: 21x14
Δέσιμο: μαλακό εξώφυλλο
Λιανική Τιμή: 10  ευρώ
Κατηγορία: σύγχρονη ποίηση
ISBN: 978-960-607-133-1





Το βιβλίο είναι η μυρωδιά των αναμνήσεών μου, είναι η γεύση των συναισθημάτων που άλλα ήρθαν και πέρασαν και άλλα στέκονται βαθιά ριζωμένα σε κάθε γωνιά της ζωής μου, μέσα στην αναζήτηση της ψυχής μου για νέες εμπειρίες. Είναι η ομορφιά της αλήθειας τόσο της καρδιάς μου, όσο και της φύσης που με συντροφεύει σε κάθε μου ποιητικό ταξίδι.   «…Όλο το ταξίδι μία μόνο σκέψη.  Μετάπτωση - Μεταβολή  συναισθημάτων. Κινηματογραφική  εναλλαγή ρόλων και  μουσικών υποκρουσμάτων…»  Εύχομαι μέσα από τους στίχους αυτούς να ταξιδέψετε μαζί μου εικονοποιώντας τα συναισθήματά μας!


Η Άννα-Μαρία Πασχαλίδου Ανδρεάδου γεννήθηκε στην Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης όπου και έζησε όμορφα παιδικά χρόνια. Τελειώνοντας το Λύκειο σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Πατρών, στη σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών στο τμήμα Φιλοσοφίας. Ασχολείται με τη μουσική ως σοπράνο, τη ζωγραφική, το θέατρο και τον κινηματογράφο. Παράλληλα αποφάσισε να κάνει τα πρώτα της βήματα στην ποίηση. Η χρόνια μελέτη και συγγραφή ποιημάτων της θα αποτυπωθεί σε αυτό το πρώτο της βιβλίο με τίτλο «Φύλλα του μυαλού και της ψυχής».






Εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές
Αναγεννήσαμε τη λογοτεχνία του φανταστικού στην Ελλάδα και στην Κύπρο!
Στηρίζουμε τους συγγραφείς με πράξεις και έργα
Ελάτε και εσείς στη μεγάλη οικογένεια του εκδοτικού μας!


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Καραγάτση 27, 41221, Λάρισα, 2410-236110,
http://www.universepaths.com/
universe-pathways.blogspot.com
www.facebook.com/Universe.Pathways.Editions/
universepaths@yahoo.com