Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Ενημέρωση διαγωνισμοί


Αυτή την στιγμή διοργανώνουμε.

Τους παρακάτω διαγωνισμούς

- Έναν διαγωνισμό για το βιβλίο "Ο στόλος των κόσμων" των Larry Niven και Edward M. Lerner.
Μπορείτε να διαβάσετε τις λεπτομέρειες στο παρακάτω link.
http://universe-pathways.blogspot.com/2011/04/blog-post.html

Μέχρι τώρα υπάρχουν 2 συμμετοχές.


- Αργύρης Κ. - Ρόδος
- Νίκος Τσεσμετζής -  Σέρρες




Υπεράνθρωπος του Αργύρη Κ.


Νέα Υόρκη, Φεβρουάριος 2111

Doctor Pappas να με λέτε παρακαλώ, όχι Δημήτρη Παππά. Δεν άφησα άδικα για πάντα πίσω μου την ακρογιαλιά της γενέτειράς μου. Δεν έφαγα άσκοπα τα νιάτα μου σε σπουδές. Ούτε μια μαύρη τρίχα δεν σπάει τη μονοτονία του μαραμένου βαμβακιού, αραιά σπαρμένο στην ξεραμένη γη του σοφού κρανίου μου. Αυτό είναι το τίμημα του τίτλου που κατέχω, όψη υπερήλικα ήδη απ’ τα σαράντα πέντε μου∙ γι’ αυτό λοιπόν θεωρώ μεγάλη προσβολή όποτε, έστω και άθελα, παραλείπετε τον τίτλο του δόκτορα, όταν με προσφωνείτε.

Και όχι μόνο δόκτωρ, αλλά και νομπελίστας θα μπορούσα να γίνω. Ας όψεται το μυστικό της εργασίας μου, στα ανήλιαγα υπόγεια της Κ.Υ.Γ. (Κυβερνητικής Υπηρεσίας Γενετικής). Με δείκτη νοημοσύνης πολύ υψηλότερο του μέσου όρου, ακόμα και για τα δεδομένα της επιστήμης μου, και με ακόρεστη όρεξη για δουλειά (καθώς και ολίγη φιλοδοξία, δεν το αρνούμαι) μπόρεσα να σκαρφαλώσω στην κορυφή της ιεραρχίας. Και να που, ορειβάτης περήφανος, κατάφερα να κοιτάζω τον κόσμο από πέρα μακριά, αεικίνητα έντομα που ζούνε σε φωλιές-σπιρτόκουτα.

Το μεγάλο καμάρι μου όμως ήταν ο αποκλειστικά δικός μου θάλαμος, ανάμεσα σ’ αυτά τα υπόγεια σιδερένια λαγούμια που φωτίζονταν με νέον. Το εργαστήριο μου. Και αδιαφορούσα όταν κάποιοι από σας, προφανώς οι πιο ανόητοι, με αποκαλούσατε τυφλοπόντικα. Μέσα σ’ αυτό το θάλαμο φώλιαζαν οι μήτρες που κυοφορούσαν το μέλλον της ανθρωπότητας, το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο όρθιο ζώο του σήμερα και τον ανώτερο άνθρωπο του αύριο.

Τα βράδια (τρόπος του λέγειν, μέρα ή νύχτα δεν υπήρχε κει χάμω) συνήθιζα να πληκτρολογώ βιαστικά τους κωδικούς εισόδου και να περνάω με αδημονία τον έλεγχο με φωτοκύτταρο. Μετά, εισχωρούσα με λαχτάρα στο βασίλειό μου. Ήμουν ο Θεός κει μέσα. Οι υπήκοοί μου με κοιτούσαν μέσ’ απ’ τα γυάλινα κελιά τους, βουτηγμένοι στα χημικά και τις θρεπτικές ουσίες του διαφανούς σωλήνα που έπαιρνε τη θέση της μητρικής κοιλιάς. Ένας λαστιχένιος λώρος ένωνε το σώμα τους με τα εργαστηριακά μηχανήματα, τα οποία τους συντηρούσαν και επηρέαζαν τη μοίρα τους. Χειριστής των μηχανημάτων εγώ μονάχα.

Τους κοίταζα όπως ο καλλιτέχνης τ’ αριστουργήματά του. Δεν ήταν όλοι ιδιαίτερα πετυχημένοι βέβαια, τα γονίδια του είδους μας μπλέκονταν με αυτά της σαύρας ή του ποντικού και τα αποτελέσματα ήταν συχνά απρόσμενα. Ήταν όμως όλοι τους υπέροχοι. Υπήρχαν σιαμαίοι γίγαντες, ενίοτε δυο κεφάλια που μοιραζόντουσαν το ίδιο σώμα. Υπήρχαν επίσης και φολιδωτοί νάνοι, δίποδα πλάσματα με δέρμα σμέρνας ή δαγκάνες αντί για χέρια, μπαμπουΐνοι  με κεφάλι γυναίκας, όλα τα καλά. Τι κρίμα να μη μπορέσω να δημοσιεύσω τίποτα. Οι εντολές της Κ.Υ.Γ. ήταν όμως αυστηρές. Και σοφές θα μπορούσα να προσθέσω. Κανείς από μας δεν θα ήθελε να μπλέξει με τους ιεροκήρυκες της βιοηθικής.

Μια μέρα επέστρεψα και βρήκα το εργαστήριό μου άνω κάτω. Ταράχτηκα βλέποντας ένα απ’ τα κελιά σπασμένο σε χίλια μύρια γυάλινα κομμάτια και το πάτωμα γεμάτο χημικά ανακατεμένα με αίμα. Προσπάθησα να εντοπίσω το πτώμα. Αντ’ αυτού ένοιωσα κάτι γλοιώδες στο σβέρκο μου. Γύρισα πίσω και, περιττό να σας το πω, η εικόνα αυτή που αντίκρισα ήταν και η στερνή μου.





Ο Άντρας Ανάμεσα Στους Κόσμους
του Νίκου Τσεσμετζή


Πανκύρια Κόσμη. Έτσι αποφάσισε να το ονομάσει. Το φαινόμενο κατά το οποίο κάθε υπαρκτό συναντάται σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις. Την ώρα που ο Τραϊανός εγκατέλειπε τον κόσμο του για να περάσει σε ένα καινούριο, μεγαλύτερο και περισσότερο επικίνδυνο σύμπαν δε μπορούσε να φανταστεί ότι θα έβλεπε κι εκεί την κοπέλα του να πεθαίνει στην αγκαλιά του, από δικό του φταίξιμο για άλλη μία φορά.
Κι όταν προσχωρούσε στον τρίτο κόσμο, όπου τα σχήματα και τα χρώματα της ύλης είναι φτιαγμένα από τα παράλληλα συμπληρωματικά τους ανάλογα, δε περίμενε πως ο Τραϊανός εκείνου του κόσμου θα ήταν ο μέγιστος και απόλυτος μονάρχης του σύμπαντος.
Τώρα, στο τέταρτο σύμπαν βρίσκεται ο Άντρας Ανάμεσα Στους Κόσμους. Στο προτελευταίο στάδιο της ύστατης πορείας του. Με το βλέμμα του στραμμένο στο κοσμομεταφορέα που σφίγγει γερά στην παλάμη του αναλογίζεται τα όσα είδε και έζησε πριν.
«Δε πρόκειται να πάω παραπέρα.» σκέφτηκε κουρασμένος.
«Δε θα προχωρήσω άλλο. Το πέρασμα αφήνει σημάδια στο μυαλό. Θα μείνω, θα ζήσω και θα πεθάνω σε αυτόν τον τελευταίο κόσμο. Ας μην έφευγα ποτέ.»
Και, ανοίγοντας το κάλυμμα του κοσμομεταφορέα, ξήλωσε όλα τα καλώδια της συσκευής, αχρηστεύοντάς την. Έσπασε και πέταξε μακριά τον ηλιακό της συσσωρευτή ενέργειας και δεν ενδιαφέρθηκε ούτε να απομνημονεύσει τις συντεταγμένες του δικού του κόσμου.
Το πεπρωμένο, όμως, είναι η στατιστικά βέβαιη πορεία των πιθανοτήτων. Και η πορεία του Τραϊανού είχε προορισθεί και προδιαγραφεί πολλές φορές κατά τη σύγκλιση των κόσμων. Την ίδια στιγμή στην οποία εκείνος κατέστρεφε τη δυνατότητά δραπέτευσής του στο επόμενο σύμπαν, το χωροχρονικό ιδεώδες συμπλήρωνε το υπόλοιπο εκείνης της στιγμιαίας, μοναδικής εξίσωσης. Έτσι, όταν μετά από δύο χρόνια ο Τραϊανός συνάντησε μια πύλη, μια λευκή τρύπα, στην άκρη του επίπεδου εκείνου κόσμου, δέχθηκε την πρόκληση της πορείας του και πέρασε μέσα.
Και τότε αντιλήφθηκε το νόημα των κόσμων στους οποίους περιπλανήθηκε. Η δοκιμή του είχε αποτύχει ως προς το προαποφασισθέν ζητούμενό της, αλλά είχε πετύχει ως προς την ίδια την ουσία του πειράματος. Για δώδεκα χρόνια ήταν παγιδευμένος ανάμεσα στα σύμπαντα και παράλληλα μέσα στον ίδιο του τον εαυτό. Διότι, την ώρα που ο επιστήμονας αναζητά ένα κόσμο μακρινό, παράλληλο με το δικό του, η πραγματικότητα τον θέτει σε πολλούς κόσμους μέσα στην ίδια του την υλική ύπαρξη. Για δώδεκα χρόνια περιπλανιόταν ο Τραϊανός μέσα στις συμπαγείς μνήμες του μυαλού του. Μετά από την ένατη διάσταση, τα τεμνόμενα-εμφωλευμένα σύμπαντα είναι απλώς μία ακόμη βαρετή σταθερά στις φυσικές εξισώσεις. Για εκείνον, όμως, ήταν ένα σημαντικό και μεγάλο μέρος από τη ζωή του. Έζησε μέσα στον εαυτό του. Πέθανε μέσα στο σώμα του.
Και, στη στιγμή του τέλους, πέρασε στον τελευταίο κόσμο, στο ύστατο εξωσυμπαντικό περιβάλλον και στην ύψιστη μαθηματική διάσταση. Μπορούσε να δει όλους τους κόσμους, μέσα και έξω από τις πιθανότητες του εαυτού του. Κατάφερε επιτέλους να νιώσει την αίσθηση του πραγματικού απείρου. Ως παμπίθανη ενέργεια ήταν τώρα πια ο Τραϊανός. Χωρίς εξωτερικό ή εσωτερικό κέλυφος. Χωρίς νέα πορεία.
Ως μέρος της ενιαίας κτίσης και αναφαίρετο στοιχείο της ύπαρξης έγινε, ζει και θα ζήσει ο Άντρας Ανάμεσα Στους Κόσμους.


THOR


Χορταστική περιπέτεια φαντασίας. Ό,τι πρέπει για να περάσετε ένα ευχάριστο 2ωρο.

Λεπτομέρειες και κριτικές θα βρείτε στο παρακάτω λινκ:

http://www.imdb.com/title/tt0800369/

Παρουσιάσεις – πάρτυ για την έκδοση του βιβλίου "Once upon a Nigthwish"

 20 Μαΐου, Παρασκευή, στο μέταλ μπαρ Valhalla στην Κομοτηνή.

To Valhalla και οι Εκδόσεις ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ παρουσιάζουν στις 20 Μαΐου, 11 η ώρα το βράδυ, το βιβλίο «Once upon a Nightwish Η επίσημη βιογραφία 1996-2006". Θα παιχτεί Dj set με τραγούδια των Nightwish και από άλλα symphonic metal συγκροτήματα.
Πλούσια δώρα και κληρώσεις από τις Εκδόσεις ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, την Metal United και το metal store Nephilim.
Το βιβλίο θα διατίθεται προς πώληση. Δωρεάν είσοδος.




3 Ιουνίου, Παρασκευή, στο club 8ball στην Θεσσαλονίκη.

To club 8ball και οι Εκδόσεις ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ παρουσιάζουν στις 3 Ιουνίου, το βιβλίο «Once upon a Nightwish Η επίσημη βιογραφία 1996-2006" Θα παιχτεί Dj set από τον Nephilim με τραγούδια των Nightwish και από άλλα symphonic metal συγκροτήματα.
Πλούσια δώρα και κληρώσεις από τις Εκδόσεις ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, την Metal United και το metal store Nephilim.
Το βιβλίο θα διατίθεται προς πώληση.

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν παρουσιάσεις – πάρτυ και σε άλλες πόλεις.

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Αυτοέκδοση για συγγραφείς


Στους δύσκολους καιρούς της οικονομικής κρίσης που διανύουμε οι Εκδόσεις ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ έρχονται να δώσουν μια διέξοδο σε εκείνους τους συγγραφείς, παλιούς και νέους, που θέλουν να δουν τα έργα τους δημοσιευμένα, προσφέρονταν τους την δυνατότητα να προχωρήσουν σε αυτοέκδοση του βιβλίου τους σε προσιτές τιμές.  Αυτοέκδοση, είναι η νέα τάση στο χώρο των εκδόσεων, που ακολουθούν όλο και περισσότεροι συγγραφείς και οι Εκδόσεις ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ σε αυτή την νέα εποχή για τον εκδοτικό χώρο υποστηρίζουν και υιοθετούν τις διεθνείς τάσεις, μια τάση που δε διστάζουν να ακολουθούν ακόμα και γνωστοί συγγραφείς. Ο συγγραφέας καλύπτει το κόστος παραγωγής του βιβλίου και ο εκδότης αναλαμβάνει την έκδοση, διανομή και προώθηση του βιβλίου.
Οι Εκδόσεις ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ξεκίνησαν την παρουσία τους πριν από 5 χρόνια έχοντας σαν πρωταρχικό στόχο την προώθηση και προβολή Ελλήνων συγγραφέων που ασχολούνται με την λογοτεχνία του φανταστικού, και αυτό το καταφέραμε, εκδίδοντας πάνω από 100 Έλληνες συγγραφείς τα τελευταία πέντε χρόνια, στο περιοδικό μας και στα βιβλία μας. Έχουμε αποδείξει ότι ήμασταν πάντοτε κοντά στους συγγραφείς και θα συνεχίσουμε να είμαστε. Το ίδιο θα κάνουμε και σε αυτή την καινούργια προσπάθεια της αυτοέκδοσης που ξεκινάμε. Θα είμαστε πάντοτε κοντά στους συγγραφείς σε όλα τα βήματα τους. Έχουμε αποδεδειγμένα άριστη τεχνογνωσία, σύγχρονο εξοπλισμό, άριστους συνεργάτες και το κυριότερο, φιλοσοφία που έχει στο επίκεντρο τον πελάτη και προσιτές τιμές.


ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ
Στείλτε μας το κείμενο σας είτε σε ηλεκτρονική μορφή στο email


είτε ταχυδρομικά στην διεύθυνση

Εκδόσεις ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Καραγάτση 27, 41221, Λάρισα

Αναλαμβάνουμε να το διαβάσουμε και να σας ενημερώσουμε αν το επίπεδο της γραφής του βρίσκεται σε επίπεδο που μπορεί να εκδοθεί. Είμαστε συγγραφείς και αυτή την προσπάθεια την κάνουμε πρώτα από όλα για τους ίδιους τους συγγραφείς και θα σας πούμε μόνο την αλήθεια. Αν το κείμενο εκπληρώνει κριτήρια έκδοσης θα σας το πούμε αλλιώς θα σας πούμε ότι θέλει δουλειά ακόμα και σε ποια σημεία θέλει δουλειά. Και αυτό είναι κάτι που από την μεριά μας το θεωρούμε πολύ σημαντικό.

Αν το κείμενο κριθεί κατάλληλο για δημοσίευση μπορούμε να σας παρέχουμε τις παρακάτω ολοκληρωμένες υπηρεσίες  για να μπορέσετε να κρατήσετε στα χέρια ΣΑΣ το βιβλίο ΣΑΣ όπως ακριβώς το είχατε ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙ, υπογράφοντας άμεσα συμβόλαιο συνεργασίας.


ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:
1. Εκτύπωση σε όποια μορφή βιβλίου, με όποια βιβλιοδεσία και όποιο δέσιμο θέλετε.
2. Μεγάλη ποικιλία τύπων χαρτιού για να διαλέξετε σε τι τύπο χαρτιού θέλετε να εκτυπωθεί το βιβλίο σας.
3. Αναλαμβάνουμε και ασπρόμαυρη και έγχρωμη εκτύπωση.
4. Αναλαμβάνουμε να σας συμβουλέψουμε για το ποια μορφή βιβλίου ταιριάζει στην περίπτωση σας, ποια βιβλιοδεσία,  ποιος τύπος δεσίματος και ποιος τύπος χαρτιού.
5. Αναλαμβάνουμε, εφόσον ζητηθεί, την επιμέλεια, διόρθωση, σελιδοποίηση του κειμένου σας σε συνεργασία με έμπειρους επαγγελματίες, σε λογικές τιμές.
6. Αναλαμβάνουμε, εφόσον ζητηθεί, τον σχεδιασμό του εξωφύλλου σας σε συνεργασία με έμπειρους επαγγελματίες σε λογικές τιμές.
7. Εκτύπωση του βιβλίου σας σε όσα αντίτυπα επιθυμείτε, ακόμα και μόνο σε 50 κομμάτια.
8. Έκδοση αριθμού ΙSBN για το βιβλίο σας από την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας.
9. Καταχώρηση του βιβλίου σας στην βάση δεδομένων του βιβλιονέτ, μιας υπηρεσίας του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου.
10. Διανομή στα βιβλιοπωλεία, προώθηση και διαφήμιση του βιβλίου σας μέσω του δικτύου της εταιρίας μας.
11. Διαφήμιση του βιβλίου σας στο περιοδικό μας και στην ιστοσελίδα μας.
12.  Διοργάνωση σε συνεργασία μαζί σας κεντρικής εκδήλωσης παρουσίασης του βιβλίου στην Αθήνα και στην πόλη καταγωγής σας (αν δεν ζείτε Αθήνα) και σε όσες άλλες πόλεις κριθεί αναγκαίο και υπάρχει η κοινή δυνατότητα να γίνουν παρουσιάσεις.


Τα βήματα είναι απλά.
- Μας στέλνετε το κείμενο σας και εμείς σας ενημερώνουμε αν έχει τα απαραίτητα κριτήρια για να μπορέσει να εκδοθεί.
- Συμφωνούμε στην μορφή που θα έχει το βιβλίο, για τις υπηρεσίες που θέλετε να σας παρέχουμε, σας δίνουμε την κοστολόγηση, που κυρίως εξαρτάται από τον αριθμό των σελίδων, τον αριθμό των αντιτύπων και τις πόσες υπηρεσίες θα επιλέξετε και υπογράφουμε συμβόλαιο συνεργασίας.
- Συμφωνούμε για τον εσωτερικό και εξωτερικό σχεδιασμό του βιβλίου, τον ολοκληρώνουμε και σας τον παραδίδουμε για έλεγχο.
- Εκτυπώνουμε και προχωράμε στην διάθεση του βιβλίου στην αγορά, στην διαφήμιση του, στις εκδηλώσεις προώθησης και σε ότι άλλο έχουμε συμφωνήσει.

Εμείς θα είμαστε κοντά σας σε κάθε βήμα. Και πριν την συμφωνία και κατά την διάρκεια της παραγωγής και μετά την κυκλοφορία του βιβλίου.
Η επιτυχία μας, η χαρά μας, η ευχή μας είναι ένα
ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ
και ένας
ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
και μόνο αυτά είναι ο στόχος και ο σκοπός μας.


Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας κάνουμε προσφορά.

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Pioneer One - Δεύτερο επεισόδιο

Το δεύτερο επεισόδιο της ανεξάρτητης σειράς επιστημονικής φαντασίας, Pionner One, που διανέμεται δωρεάν μέσω του internet και παράγετε με πόρους που συνεισφέρουν οι φίλοι της σειράς.

Pioneer One - Πρώτο επεισόδιο

Το πρώτο επεισόδιο της ανεξάρτητης σειράς επιστημονικής φαντασίας, Pionner One, που διανέμεται δωρεάν μέσω του internet και παράγετε με πόρους που συνεισφέρουν οι φίλοι της σειράς.

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Προπωλήσεις του βιβλίου «Once Upon a Nightwish: Η επίσημη βιογραφία»

Σε 20 ημέρες θα κυκλοφορήσει από τις Εκδόσεις ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ  το βιβλίο «Once Upon a Nightwish: Η επίσημη βιογραφία» του Mape Ollila. 
Η τιμή πώλησης του βιβλίου θα είναι 20 ευρώ.
 Άμα το κάνετε προπαραγγελία μέχρι στις 5 Μαίου θα το αγοράσετε μόνο 16 ευρώ, με δωρεάν ταχυδρομική αποστολή.





ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Καραγάτση 27, 41221, Λάρισα, 2410-236110,
universe-pathways.blogspot.com
universe-pathways.gr


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
«Once upon a Nightwish – Η επίσημη βιογραφία 1996-2006»
του Mape Ollila


Ημερομηνία κυκλοφορίας: Τέλη Απριλίου
Σελίδες: 400
Διαστάσεις: 24x16
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
Λιανική Τιμή: 20 Ευρώ

Με 32 σελίδες έγχρωμων φωτογραφιών, περιεκτική δισκογραφία 
και πολλά άλλα.



Η επίσημη και οριστική βιογραφία των θρυλικών δέκα πρώτων χρόνων του συγκροτήματος!

«Άξιζε την αναμονή» - Dave Ling, Classic Rock Uk

«Η ιστορία των Nightwish προσφέρει μια αξιοθαύμαστη δραματική πορεία και ο Mappe Ollila την αρπάζει και με τα δύο χέρια.»  -  Helsingen Sanomat

Η σάγκα των Nightwish είναι ένας heavy metal μύθος τόσο δραματικός και ταραχώδης όσο και η επική συμφωνική μουσική του συγκροτήματος. Ο Mape Ollila χαρτογραφεί την άνοδο τους από μαθητές ενός σχολικού προγράμματος σε παγκόσμια αστέρια, έχοντας κερδίσει ανεμπόδιστη πρόσβαση όχι μόνο στα, τωρινά και στα προηγούμενα, μέλη των Nightwish, αλλά ακόμα και στις οικογένειες τους, στους πιστούς και χυδαίους τεχνικούς τους, στους ομότιμους τους, στους κριτικούς τους και σε πολυάριθμούς άλλους ανθρώπους μέσα από την περιπέτεια των Nightwish. Μέσα από αυτές τις λεπτομέρειες και τις εξομολογήσεις αναδύεται ένα ξεκάθαρο, επίπονο και τίμιο πορτρέτο ενός μουσικού ονείρου -  και οι εντάσεις ξεχειλίζουν καθώς ο χωρισμός με την αρχική τραγουδίστρια, την Tarja Turunen γίνεται αναπόφευκτος.




Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Ενημέρωση διαγωνισμοί


Αυτή την στιγμή διοργανώνουμε.


Τους παρακάτω διαγωνισμούς

Έναν διαγωνισμό για το βιβλίο "Ο στόλος των κόσμων" των Larry Niven και Edward M. Lerner.
Μπορείτε να διαβάσετε τις λεπτομέρειες στο παρακάτω link.
http://universe-pathways.blogspot.com/2011/04/blog-post.html

Μέχρι τώρα υπάρχουν 1 συμμετοχές.


- Αργύρης Κ. - Ρόδος


Υπεράνθρωπος


Νέα Υόρκη, Φεβρουάριος 2111

Doctor Pappas να με λέτε παρακαλώ, όχι Δημήτρη Παππά. Δεν άφησα άδικα για πάντα πίσω μου την ακρογιαλιά της γενέτειράς μου. Δεν έφαγα άσκοπα τα νιάτα μου σε σπουδές. Ούτε μια μαύρη τρίχα δεν σπάει τη μονοτονία του μαραμένου βαμβακιού, αραιά σπαρμένο στην ξεραμένη γη του σοφού κρανίου μου. Αυτό είναι το τίμημα του τίτλου που κατέχω, όψη υπερήλικα ήδη απ’ τα σαράντα πέντε μου∙ γι’ αυτό λοιπόν θεωρώ μεγάλη προσβολή όποτε, έστω και άθελα, παραλείπετε τον τίτλο του δόκτορα, όταν με προσφωνείτε.

Και όχι μόνο δόκτωρ, αλλά και νομπελίστας θα μπορούσα να γίνω. Ας όψεται το μυστικό της εργασίας μου, στα ανήλιαγα υπόγεια της Κ.Υ.Γ. (Κυβερνητικής Υπηρεσίας Γενετικής). Με δείκτη νοημοσύνης πολύ υψηλότερο του μέσου όρου, ακόμα και για τα δεδομένα της επιστήμης μου, και με ακόρεστη όρεξη για δουλειά (καθώς και ολίγη φιλοδοξία, δεν το αρνούμαι) μπόρεσα να σκαρφαλώσω στην κορυφή της ιεραρχίας. Και να που, ορειβάτης περήφανος, κατάφερα να κοιτάζω τον κόσμο από πέρα μακριά, αεικίνητα έντομα που ζούνε σε φωλιές-σπιρτόκουτα.

Το μεγάλο καμάρι μου όμως ήταν ο αποκλειστικά δικός μου θάλαμος, ανάμεσα σ’ αυτά τα υπόγεια σιδερένια λαγούμια που φωτίζονταν με νέον. Το εργαστήριο μου. Και αδιαφορούσα όταν κάποιοι από σας, προφανώς οι πιο ανόητοι, με αποκαλούσατε τυφλοπόντικα. Μέσα σ’ αυτό το θάλαμο φώλιαζαν οι μήτρες που κυοφορούσαν το μέλλον της ανθρωπότητας, το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο όρθιο ζώο του σήμερα και τον ανώτερο άνθρωπο του αύριο.

Τα βράδια (τρόπος του λέγειν, μέρα ή νύχτα δεν υπήρχε κει χάμω) συνήθιζα να πληκτρολογώ βιαστικά τους κωδικούς εισόδου και να περνάω με αδημονία τον έλεγχο με φωτοκύτταρο. Μετά, εισχωρούσα με λαχτάρα στο βασίλειό μου. Ήμουν ο Θεός κει μέσα. Οι υπήκοοί μου με κοιτούσαν μέσ’ απ’ τα γυάλινα κελιά τους, βουτηγμένοι στα χημικά και τις θρεπτικές ουσίες του διαφανούς σωλήνα που έπαιρνε τη θέση της μητρικής κοιλιάς. Ένας λαστιχένιος λώρος ένωνε το σώμα τους με τα εργαστηριακά μηχανήματα, τα οποία τους συντηρούσαν και επηρέαζαν τη μοίρα τους. Χειριστής των μηχανημάτων εγώ μονάχα.

Τους κοίταζα όπως ο καλλιτέχνης τ’ αριστουργήματά του. Δεν ήταν όλοι ιδιαίτερα πετυχημένοι βέβαια, τα γονίδια του είδους μας μπλέκονταν με αυτά της σαύρας ή του ποντικού και τα αποτελέσματα ήταν συχνά απρόσμενα. Ήταν όμως όλοι τους υπέροχοι. Υπήρχαν σιαμαίοι γίγαντες, ενίοτε δυο κεφάλια που μοιραζόντουσαν το ίδιο σώμα. Υπήρχαν επίσης και φολιδωτοί νάνοι, δίποδα πλάσματα με δέρμα σμέρνας ή δαγκάνες αντί για χέρια, μπαμπουΐνοι  με κεφάλι γυναίκας, όλα τα καλά. Τι κρίμα να μη μπορέσω να δημοσιεύσω τίποτα. Οι εντολές της Κ.Υ.Γ. ήταν όμως αυστηρές. Και σοφές θα μπορούσα να προσθέσω. Κανείς από μας δεν θα ήθελε να μπλέξει με τους ιεροκήρυκες της βιοηθικής.

Μια μέρα επέστρεψα και βρήκα το εργαστήριό μου άνω κάτω. Ταράχτηκα βλέποντας ένα απ’ τα κελιά σπασμένο σε χίλια μύρια γυάλινα κομμάτια και το πάτωμα γεμάτο χημικά ανακατεμένα με αίμα. Προσπάθησα να εντοπίσω το πτώμα. Αντ’ αυτού ένοιωσα κάτι γλοιώδες στο σβέρκο μου. Γύρισα πίσω και, περιττό να σας το πω, η εικόνα αυτή που αντίκρισα ήταν και η στερνή μου.