Σάββατο 2 Απριλίου 2016

« Άχραντος » του Κρητικού Σαράντη

« Άχραντος »
του Κρητικού Σαράντη


Σελίδες: 186
Διαστάσεις: 21x14
Δέσιμο: μαλακό εξώφυλλο
Λιανική Τιμή: 12
Κατηγορία: Φαντασία, μύθοι και παραδόσεις της Σύμης
ISBN-13: 978-618-5002-82-4




Σαν την παλίρροια που φουσκώνει και πλημμυρίζει την ακτή, έτσι θα βγουν τα λόγια από την καρδιά μου για την αγάπη. Αυτή μου αφαίρεσε τη δυνατότητα να αποφασίζω με τη λογική, και ακολουθώ τις προσταγές της καρδιάς. Θάλασσες της μελαγχολίας τρικυμισμένες, αφήστε την αμόλυντη αγάπη να ταξιδέψει σε πιο ήρεμα νερά, και μην ξεσκίζετε το πανί του έρωτα που σηκώθηκε να ανακαλύψει πρωτόγνωρα λιμάνια. Γιατί η αθανασία να φαίνεται μικρή απέναντι στην αγάπη; Γιατί το φθαρτό, το πεπερασμένο, να έχει περισσότερη ομορφιά από το αιώνιο; Η ζωή είναι ενδιαφέρουσα όταν είναι μικρή, και χάνει την αξία της όταν ο χρόνος γίνεται τυραννικός πάνω της. Μου διηγήθηκαν την αρχή ενός παραμυθιού, αλλά δε μου είπαν το τέλος. Εγώ δεν επιθύμησα να είμαι όλο το παραμύθι, αλλά μια λέξη του μόνο. Αν η φωτιά της αγάπης στην καρδιά μου σβήσει, να ξέρεις πως δεν είναι γιατί δε σ’ αγαπώ, αλλά γιατί δε θα χτυπά πια. Ξέρω πως δε θα αλλάξω τη μοίρα μου κλαίγοντας, αλλά δεν έχω άλλον τρόπο να αντιδράσω, ούτε περιμένω δικαιοσύνη παρακαλώντας τη να με λυπηθεί. Πάντα το χώμα θα κοιτάζει τον ουρανό παρακλητικά και με δέος, γιατί η ύλη δεν μπορεί να κατανοήσει το άπιαστο, το άυλο, το απέραντο, το ατέρμονο, το άπειρο.

Μπορείτε να το αγοράσετε άμεσα από το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο των Εκδόσεων μας. 
https://universe-pathways-ebookstore.skroutzstore.gr/p.Achr…

Μπορείτε να αγοράσετε το βιβλίο άμεσα από τα βιβλιοπωλεία της Πρωτοπορίας!
http://www.protoporia.gr/achrantos-p-431865.html

Εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές
Στηρίζουμε τους συγγραφείς με πράξεις και έργα!

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Καραγάτση 27, 41221, Λάρισα, 2410-236110,
universe-pathways.blogspot.com
universe-pathways.gr
universepaths@yahoo.com